De CRM Scan ALS UITGANSPUNT

De CRM Scan brengt de huidige situatie en de gewenste situatie in kaart. Het is een nulmeting, een uitgangspunt. Die feedback vormt de basis voor het uitwerken van jullie draaiboek en jullie stappenplan. 

In de CRM scan vergelijken we zes dimensies:

  1. Welke service bieden jullie?
  2. Hoe komen jullie bij klantinformatie?
  3. Hoe verloopt het samenwerken?
  4. Hoe verloopt de sales-flow?
  5. Welk technologie is voorhanden?
  6. Is de klant een nummer of een relatie?

Wat krijgen we hiervoor terug?

Betrokkenheid

De uitnodiging om jullie bij de start van het CRM project uit te spreken over de huidige en de gewenste situatie maakt iedereen vanaf het begin betrokken.

Inzicht

De verschillende wensen en eisen tussen collega’s onderling scheppen ruimte voor nieuwe inzichten die we verwerken in het draaiboek en stappenplan.

Concreet actieplan

Vanuit concrete aanknopingspunten is het mogelijk het actieplan op te stellen en dit vanuit de 6 dimensies.