WAT IS HET VERTREKPUNT?

Waarom is meer en beter samenwerken vandaag voor jullie organisatie een punt van aandacht?


Boek een vrijblijvende
online afspraak


en ontdek hoe CRM jouw
organisatie vooruithelpt


Wat gebeurt er?

Misschien leidt het delen van klantinformatie tot overvolle e-mailboxen. Of misschien zijn jullie te afhankelijk geworden van elkaars aanwezigheid om de hoogte te zijn.

Waardoor vragen onbeantwoord blijven en klanten jullie daar bij herhaling op aanspreken. Of misschien worden er teveel fouten gemaakt bij het verwerken van orders. Waardoor kostbare opbrengst verloren gaat en klanten het vertrouwen verliezen.

Wanneer klanten afhaken, wanneer kostbare werktijd verloren gaat, wanneer samenwerken moeizaam loopt. Dan is het tijd om uit te kijken naar aangepaste systemen. Een goede CRM software zorgt ervoor dat jullie klaar staan om die uitdagingen aan te pakken.

Hoe krijgen we iedereen aan boord?

Met CRM gaan we voor meer-en-beter-samenwerken. De vraag daarbij is: “Hoe krijgen we iedereen aan boord en hoe houden we iedereen aan boord?”

Als we daarbij voorbijgaan aan de wensen en eisen van de medewerkers lopen we het risico dat de oplossing onvoldoende aansluit bij wat de medewerkers nu nodig hebben. Waardoor het gebruik van de CRM software tijdrovend wordt en die nieuwe oplossing hét probleem wordt.

Het samen in kaart brengen van de wensen in het CRM draaiboek leidt tot een gedragen verandering. Omdat iedereen die meedoet in het CRM project zich gehoord voelt.

De CRM Scan is alvast een handig vertrekpunt waarmee alle deelnemers vanaf de start betrokken worden.

Wat krijgen we hiervoor terug?

1) Betrokkenheid
De uitnodiging om jullie bij de start van het CRM project uit te spreken over de huidige en de gewenste situatie maakt iedereen vanaf het begin betrokken.

2) Inzicht
De verschillende wensen en eisen tussen collega’s onderling scheppen ruimte voor nieuwe inzichten die we graag verwerken in het draaiboek en stappenplan.

Klik hier, boek een vrijblijvende online afspraak

en ontdek hoe CRM jouw organisatie vooruithelpt


Realisatie: murielgregoire.be - van Mens tot Lens

Locatie: drisag.be - van werkplekken tot plekken die werken